Op het Palet is het altijd pret!

Over Ons

Maak kennis met de bewoners van Het palet. Hieronder stellen wij ons voor.

Hoi,

Ik ben Jinke Weerman en ik behoor tot een van de eerste bewoners van het Palet. Ik woon hier namelijk vanaf de start, dec 2000. Het is fijn om binnen het Palet je eigen leven te kunnen leiden met daarnaast de gezamenlijkheid van de groep. Ik woon hier prima naar mijn zin!

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om creatief bezig te zijn. Ik brei graag en doe aan diamond painting. Daarnaast vind ik spelletjes ook erg leuk om te doen, zoals rummikub of woordzoekers maken. Ook vind het leuk om te lezen.

Hey,

Ik ben Jelmer Veldhuizen en ik woon sinds december 2002 op het Palet. In mijn vrije tijd ga ik graag zwemmen. Ook ben ik groot fan van voetbal, met in het bijzonder Ajax. Ik kijk graag naar de voetbalwedstrijden en daarnaast vind ik het gezellig om een biertje te drinken. Wat ik ook fijn vind is dat we als woongroep een eigen rolstoelbus hebben.

Daarnaast ben ik de voorzitter van de woonvereniging en ik woon hier met veel plezier. Ik vind het prettig dat we een ruime woning hebben waar je met de rolstoel makkelijk overal langs kunt. Ook heb ik vogels als huisdier. Ik vind het fijn dat je binnen het Palet je eigen regie hebt over je leven. Ik hoop hier nog lang met veel plezier te wonen.

Hoi,

Mijn naam is Sonja Schimmel en ik woon sinds januari 2003 op het Palet. Het is fijn om een eigen plekje te hebben, met daarnaast de gezelligheid van een groep zoals een praatje of samen eten. Ook is het prettig als er begeleiding aanwezig is waar je op kan terug vallen als er iets is. Het geeft me een veilig gevoel dat er ook s’ nachts begeleiding aanwezig is, want dan voel ik me minder alleen. Ik ben gek op dieren en heb zelf 6 parkieten. Hier zorg ik goed voor en krijg ik veel liefde van. Daarnaast verzorg ik soms vogels van andere mensen als ze bijv. op vakantie zijn.

In mijn vrije tijd ga ik graag uit eten, winkelen, naar de bioscoop, op vakantie of op familie bezoek. Ik geniet van de natuur, bos en dieren om mij heen. Ik hoop dat deze woongroep nog lang zo mag blijven en dat alles goed geregeld blijft.

Hey,

Mijn naam is Anouska Timmerman en ik woon sinds 2007 op het Palet. Ik vind het leuk en gezellig dat ik medebewoners heb waarmee ik gezellig samen woon. Zo is er altijd iemand om mee te kletsen.

In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, bijv. met kaarten maken. Ook ga ik graag naar de korfbal in Dordrecht en moedig ik mijn favoriete team aan. Daarnaast ga ik er graag op uit met begeleiding. Bijv. om uit eten te gaan of naar de stad. Daarnaast ben ik gek op mijn twee neefjes.

Hoi,

Ik ben Rienk Banis en ik woon sinds juni 2015 op het Palet. Het is vooral leuk en gezellig op het Palet. Het is fijn dat je in de gezamenlijke huiskamer altijd welkom bent. Ook is het prettig dat je een eigen huis hebt om je terug te trekken als je even alleen wilt zijn of als je visite krijgt.

Ik speel graag spelletjes op de tablet of kijk naar de tv. Daarnaast hou ik van een gezellig praatje met de medebewoners en geniet ik graag van een biertje. Ik hou van dieren, maar ik heb er zelf geen. Bij mij is humor de key en maak ik graag (flauwe) grapjes.

Hallo,

Mijn naam is Jolanda Golverdingen en ik woon sinds februari 2016 op het Palet. Ik heb het naar mijn zin hier. Het is fijn om mijn eigen woning zelf in te richten zoals ik dat wil.

Met de woongroep gaan we soms ook lekker even weg om iets leuks te doen.
Ik ben gek op dieren. Vroeger heb ik een poes gehad, maar nu heb ik geen huisdieren. Ik speel graag spelletjes op de tablet, hou van puzzelen en ga graag wandelen. Ook maak je mij blij door lekker naar de stad te gaan en te shoppen. Ook geniet ik van gezellig eten met elkaar.

Hallo,

Met de woongroep gaan we soms ook lekker even weg om iets leuks te doen.

Hoi,

Mijn naam is Peter van Dongen. Ik woon hier vanaf het begin en heb het goed naar mijn zin. Als ik hulp nodig heb kan ik altijd een beroep doen op de begeleiding.
In mijn vrije tijd vind ik voetbal kijken erg leuk en ik houd van uitgaan en naar de bioscoop gaan. Ik ben een liefhebber van muziek, vooral metal en rock en ik ga graag naar bandjes kijken en concerten bezoeken.